12 Mart 2013 Salı

takibibirakanlar.com site incelemesi

Biliyorsunuz takibibirakanlar.com diye bir site var. Sizi kimin takibi bıraktığını söylüyor. Site incelemesi aşağıda.

Sitenin ana sayfasında iki kuş resmi var ve hiçbir bilgi yok. Size birşey vaat etmiyor. Bu artı puan. "Giriş"e basmaktan başka şansınız yok. Giriş'e basıyorsunuz ve sizi Twitter API Oauth sayfasına yönlendiriyor. İzin vermenizi istiyor. İzin veriyorsunuz ve siteye girdiniz.

Soldaki menüde şunlar var:
* Ana menü
* Takip etmeyenler
* İletişim
* Çıkış

Sağda çıkan menüde "Twitter durumunu güncelle" butonu var. Buna basarsanız twit atmanızı sağlıyor. İstesem  Twitter'dan atarım zaten niye buradan atayım ki? Eksi puan.

Onun altında "Sizi takip etmeyenleri listelemek için tıklayın" yazıyor. Ona basıyorum ve takip etmediklerim liste olarak çıkıyor. Tabi "http://tinyurl.com/clqs9nc'u paylaş." kutucuğu basılı olduğu için benim yerine Tweet atmış. Eyvallah olabilir, sonuçta reklam yapacak. Twitter hesabıma bakıyorum şunu yazmışım otomatik olarak:
Seni sildiler mi ? Takip etmeyenleri öğren, hemen şimdi  | Türk ve Aktif Takipçiler : 

Tekrar aynı tuşa basıyorum tekrar tweet atacak mı diye. Atmıyor, artı puan.

Daha sonra "http://tinyurl.com/clqs9nc'u paylaş." kutucuğunun seçimini kaldırıp deniyorum. Bu sefer takip etmeyenleri göstermiyor. Ama beni uyarmıyor da. Eksi puan.

Soldaki menüden "Takip etmeyenler"e basıyorum, bulduğum unfollowers listesi gidiyor tekrar başa dönüyor. Eksi puan.

İletişim'e basıyorum soldaki menüden. Hiçbirşey olmuyor. Eksi puan.

Şu anda nerede olduğuma bakıyorum, adres çubuğunda http://www.takibibirakalim.org/twitter.php yazıyor. Ben de adres çubuğuna http://www.takibibirakalim.org/ yazıyorum ancak bu sefer de iki kuştan oluşan başlangıç sayfası geliyor ekrana. Hani ben login olmuştum ? Login olduğumu hatırlamıyor bile. Eksi puan.

Ana sayfada yazan yazı da şu:
Kim sizi takip etmiyor t?klay?n size twitter ile ilgili detayl? bilgilerinizi verelim.
Yani "ı" harfi yerine "?" gelmiş.

Sayfanın kaynağına bakıyorum şu yazıyı görüyorum:
<!-- Mirrored from lavrinyuk.pp.ua/theme3/404.html by HTTrack Website Copier/3.x [XR&CO'2010], Sat, 04 Feb 2012 20:58:26 GMT -->

Ana sayfada basit 2 tane kuş resmi göstermek için 14 tane css dosyası, 17 tane javascript dosyası yüklenmiş. Yorumsuz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder